Onze maatregelen tegen het Coronavirus

Het nieuws op deze pagina wordt regelmatig geüpdatet. Houd deze pagina daarom in de gaten!

 

Aanpassingen behandelingen vanwege het coronavirus

Naar aanleiding van de meest recente landelijke maatregelen vanwege het coronavirus, is binnen Winnock het volgende beleid afgesproken:

  • Winnock vindt het belangrijk dat de continuïteit van je behandeling gewaarborgd blijft, ondanks de beperkingen van de coronavirusmaatregelen. Winnock heeft hierbij als uitgangspunt het zo zorgvuldig mogelijk voortzetten van de lopende behandeling, waarbij gebruik gemaakt wordt van telefonisch contact en/of ZOOM. Er is daarom inmiddels contact geweest met alle huidige cliënten om de eerder gemaakte afspraken op een alternatieve wijze voort te zetten.
  • De behandeling wordt op een aangepaste wijze aangeboden. Deze aanpassingen gelden voor alle fases van de behandeling: het multidisciplinair onderzoek, de startfase, de intensieve fase, de opbouwfase en de begeleiding bij de werkhervatting (Terug naar Werk).
  • Alle werkdagen zijn er teamleden van Winnock op de vestiging aanwezig om je telefonisch te woord te staan.
  • Winnock heeft een eenvoudig en kosteloos te gebruiken applicatie beschikbaar voor veilig beeldbellen (ZOOM). Deze werkt op diverse apparaten, waaronder smartphone, tablet en computer met camera en geluid. Je ontvangt van je behandelaar verdere instructies hoe gebruik te maken van beeldbellen met ZOOM.

Meer informatie?

Mocht je vragen hebben, dan kan je hiervoor terecht bij de medewerkers van je Winnock vestiging. Bel gerust!

Winnock is onderdeel van het Zorg van de Zaak Netwerk B.V. Op de website van Zorg van de Zaak > staat meer informatie over aanvullende maatregelen.