Wat doet de Cliëntenraad?

De Cliëntenraad volgt de ontwikkelingen binnen Winnock goed. Wat betekenen die voor de kwaliteit van de zorg van Winnock? Ze houdt de cijfers en beoordelingen van cliënten in de gaten en vergelijkt de prestaties van Winnock met die van andere poliklinische multidisciplinaire revalidatie organisaties. De Cliëntenraad geeft Winnock gevraagd en ongevraagd advies. Wat kan Winnock doen om haar poliklinische multidisciplinaire revalidatietrajecten verder te verbeteren? Hiervoor doet de Cliëntenraad ook regelmatig onderzoek onder de cliënten van Winnock. Een vraag, tip of opmerking voor de Cliëntenraad? Mail het via clientenraad@winnock.nl.

Lid worden van de cliëntenraad? Bekijk de vacatures

Over Winnock

Winnock biedt met 110 medewerkers jaarlijks revalidatiezorg aan ruim 1500 cliënten. Wij zijn actief in heel Nederland. Ons hoofdkantoor staat in Utrecht.

Kwaliteit en veiligheid van onze zorg staan voor ons op de eerste plaats. Winnock is een lerende organisatie. Wij investeren veel in de scholing en expertise van onze medewerkers. Wij maken gebruik van innovaties en de nieuwste inzichten. Zo bieden wij onze medewerkers en onze cliënten alleen het beste.

Winnock is ZKN-gecertificeerd. Wij zijn trots op het feit dat uit de cliënttevredenheidsonderzoeken Winnock een ruime 8 scoort. 

Winnock is onderdeel van het Zorg van de Zaak netwerk.